تاریخ انتشار : سه‌شنبه, 12 دی 1402 - 22:17
کد خبر : 647
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تجلیل از بانوان نمونه صنف آرایشگران زنانه بسته هستند

اتحادیه آرایشگرن زنانه:

تجلیل از بانوان نمونه صنف آرایشگران زنانه

تجلیل از بانوان نمونه صنف آرایشگران زنانه

در آستانه سالروز میلاد حضرت صدیقه طاهره (س) از 70 عضو اتحادیه آرایشگران زنانه تقدیر به عمل آمد. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان اسلامشهر خدیجه سالاری؛رییس اتحادیه آرایشگران زنانه با بیان این خبر گفت: به مناسبت روز زن با حضور در ۷۰ واحد صنفی از فعالان صنف تقدیر به عمل آمد. رییس اتحادیه

در آستانه سالروز میلاد حضرت صدیقه طاهره (س) از 70 عضو اتحادیه آرایشگران زنانه تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان اسلامشهر خدیجه سالاری؛رییس اتحادیه آرایشگران زنانه با بیان این خبر گفت: به مناسبت روز زن با حضور در ۷۰ واحد صنفی از فعالان صنف تقدیر به عمل آمد.

رییس اتحادیه تصریح کرد: در میان اعضا اتحادیه برخی از فعالان صنف از خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند که همواره از افتخارات مجموعه محسوب شده و به عنوان اعضا نمونه صنف شناخته می‌شوند که به پاس احترام به جایگاه رفیع شهدا و حرمت خانواده معظم ایشان، از این عزیزان تقدیر ویژه به عمل آمد.

سالاری یادآور شد: توجه و تشویق اعضا فعال می‌تواند زمینه‌ساز تعمیق فرهنگ کسب و کار صحیح باشد و رویکرد اتحادیه در این زمینه، ترغیب اعضا به رعایت موازین اسلامی و اخلاقی است چراکه میزان اثرگذاری همکاران ما بر جامعه و نهاد خانواده امری انکارناپذیر است.

گفتنی است اعضا هیأت‌مدیره اتحادیه آرایشگران نیز در همراهی با رییس اتحادیه ضمن حضور در آرایشگاه‌های زنانه روز زن را به ایشان تبریک گفتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.