تاریخ انتشار : سه‌شنبه, 12 دی 1402 - 21:47
کد خبر : 597
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای درخواست بازنگری در ضرایب مالیاتی بسته هستند

نائب‌رئیس اتاق اصناف خبر داد:

درخواست بازنگری در ضرایب مالیاتی

درخواست بازنگری در ضرایب مالیاتی

نماینده پارلمانی اتاق اصناف ایران از بررسی مشکلات عدیده موجود در حوزه اصناف در نشست اتاق اصناف ایران خبر داد. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف حسن رجبلو ضمن اشاره به مشکل تایید کد پستی واحدهای متقاضی پروانه کسب گفت: در حال حاضر با اعتراض برخی متقاضیان دریافت پروانه کسب در خصوص تایید کد پستی

نماینده پارلمانی اتاق اصناف ایران از بررسی مشکلات عدیده موجود در حوزه اصناف در نشست اتاق اصناف ایران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف حسن رجبلو ضمن اشاره به مشکل تایید کد پستی واحدهای متقاضی پروانه کسب گفت: در حال حاضر با اعتراض برخی متقاضیان دریافت پروانه کسب در خصوص تایید کد پستی مواجه هستیم که باید برای این مسئله چاره‌اندیشی شود چرا که در برخی موارد شاهد پرداخت چندین باره هزینه‌ها از سوی متقاضیان بوده‌ایم.

نایب‌رئیس اتاق اصناف اسلامشهر ادامه داد: در نشست اتاق ایران به مشکل عدم بارگذاری برخی رسته‌ها در درگاه ملی مجوزها اشاره شد که این مهم نیز موجب شده تا روند دریافت پروانه با اختلال مواجه شود.

رجبلو ضمن برشمردن مشکلات عدیده تولیدکنندگان گفت: یکی از مسائل اصلی در حوزه تولید عرضه مواد اولیه با تناژ بالا در بورس است که موجب شده بسیاری از تولیدکنندگان امکان خرید نداشته باشند و لاجرم برای تهیه مواد اولیه به واسطه مراجعه کنند که همین امر به فزایش قیمت‌ها دامن می‌زند و باید برای آن راه حل مناسبی ارائه گردد.

نماینده پارلمانی اتاق ایران تصریح کرد: رکود اقتصادی موجب شده بسیاری از کسبه و بازاریان در محاسبه و پرداخت مالیات با چالش‌های بزرگ مواجه شوند و شاهدیم که بسیاری از واحدهای صنفی به دلیل عدم توان پرداخت مالیات در حال جمع آوری هستند به همین منظور در نشست مذکور درخواست بازنگری ضرایب مالیاتی مطرح شد.

رجبلو در پایان با تاکید بر لزوم پرداختن به پروژه شهر کفش اسلامشهر گفت: اسلامشهر به عنوان قطب کفش ورزشی ایران نیازمند یک مجموعه منسجم تولیدی می‌باشد چرا که در حال حاضر بیشتر تولید‌کنندگان در بافت فرسوده و در شرایط غیر استاندارد مشغول فعالیت هستند که چنانچه اتاق ایران از ظرفیت‌های موجود استفاده کند می‌توان شاهد تسریع این پروژه بود.

وی تاکید کرد: در این زمینه اتاق ایران، جلسه‌ای با نمایندگان شهر کفش و وزیر جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد تا در انجام پروژه تسریع صورت بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.