تاریخ انتشار : سه‌شنبه, 12 دی 1402 - 21:08
کد خبر : 590
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نظارت مستمر بر عملکرد مشاورین املاک بسته هستند

اتحادیه املاک:

نظارت مستمر بر عملکرد مشاورین املاک

نظارت مستمر بر عملکرد مشاورین املاک

رییس اتحادیه مشاورین املاک و نمایشگاه‌داران اسلامشهر از انجام بیش از ۴۴۸ بازرسی از واحدهای صنفی تحت پوشش در پاییز سال جاری خبر داد. به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان اسلامشهر فاطمه شاهی‌عربلو؛ رییس اتحادیه مشاورین املاک و نمایشگاه‌داران با بیان این خبر گفت: نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی از جمله وظایفی است که

رییس اتحادیه مشاورین املاک و نمایشگاه‌داران اسلامشهر از انجام بیش از ۴۴۸ بازرسی از واحدهای صنفی تحت پوشش در پاییز سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان اسلامشهر فاطمه شاهی‌عربلو؛ رییس اتحادیه مشاورین املاک و نمایشگاه‌داران با بیان این خبر گفت: نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی از جمله وظایفی است که قانون‌گذار آن را بر عهده اتحادیه گذاشته و این نظارت می‌تواند به ارائه خدات بهتر به شهروندان منجر شود.

رییس اتحادیه مشاورین املاک شهرستان ادامه داد: در بازرسی‌های صورت گرفته ضمن بررسی اسناد و مدارک و همین‌طور قراردادهای تنظیم‌شده به ۲۹۷ واحد دارای مجوز تذکرات لازم ارائه شد و همچنین ۱۹ واحد به دلیل منقضی شدن پروانه کسب اخطار دریافت کردند.

شاهی‌عربلو با بیان اینکه یکی از مشکلات مهمی که گاهی به دعواهای حقوقی می‌انجامد فعالیت برخی واحدها بدون پروانه کسب است که در همین راستا به ۹۰ واحد صنفی بدون پروانه اخطار داده شد که در صورت عدم اقدام در فرصت مقرر، با آنها برخورد صورت خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: در همین خصوص ۴۱ پرونده‌ی از پیش بررسی شده به اداره اماکن نیروی انتظامی ارجاع شد تا این واحدها پلمپ شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.